De Vereniging organiseert voor de kinderen in de leeftijdsgroep 8 tot 14 jaar een educatieve en sportieve stage te Spa van zaterdag 15 augustus tot vrijdag 21 augustus 2020. Op het programma staan verscheidene sporten en zwemmen.

De Vereniging organiseert tijdens deze stage ook een korte “opleiding” over hemofilie en erfelijkheid, over de behandeling van de stoornis en over het voorbereiden en inspuiten van de producten.

Een ploeg vrijwilligers van de Hemofilievereniging is permanent ter plaatse alsook een arts en verpleeg-kundigen die voor de medische begeleiding van de kinderen zorgen. De kinderen zullen er zeker nieuwe vriendjes ontmoeten.

Uw deelname in de kostprijs bedraagt 300 EURO. Inbegrepen is volpension & deelname aan de activiteiten en het vervoer, zakgeld voor een drankje tijdens de vrije tijd is niet inbegrepen.
Indien nodig, kan de Vereniging discreet tussenkomen. Daarvoor volstaat het om contact op te nemen met het secretariaat. De kostprijs mag geen hinderpaal zijn voor een deelname.

Indien u wenst in te schrijven, laat het ons weten, telefonisch via nr. 02 346 02 61, of per e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ; wij sturen u de nodige formulieren.

Praktische Informatie
Inschrijvingen :
Data : van zaterdag 15 augustus 10u t.em. vrijdag 21 augustus 21u

Inschrijvingen mogelijk tot 1 mei 2020.

Verblijfplaats : Centre LA FRAINEUSE/OLYMPIC - Av. Amédée Hesse, 41-4900 SPA
Verzamelpunt bus :